2025-02-23T14:37:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-23820%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T14:37:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-23820%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T14:37:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T14:37:31-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності

Будь-яке підприємство прагне покращувати свої позиції на ринку й не тільки на вітчизняному. Через те, що товар є ефективним засобом дії на ринок та джерелом прибутку, то й виробнику, і спеціалістам-маркетологам слід враховувати попит споживача при створенні товару та покращувати його складові для зб...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ляхта, О.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23820
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!