Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства

У статті розглянуто основні методики дослідження й оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналізуючи існуючі методичні оцінки конкурентноспроможності підприємства, вважаємо, що необхідно провести інтеграцію факторів взаємодії підприємства з бізнес-середовищем. Ключові слова: конкурентоспроможні...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Зламанюк, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23821
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 158-162. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-23821
record_format dspace
spelling irk-123456789-238212013-02-13T02:56:25Z Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства Зламанюк, Т.В. Маркетинг У статті розглянуто основні методики дослідження й оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналізуючи існуючі методичні оцінки конкурентноспроможності підприємства, вважаємо, що необхідно провести інтеграцію факторів взаємодії підприємства з бізнес-середовищем. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, методи дослідження конкурентоспроможності. В статье рассмотрены основные методики исследования и оценки конкурентосопособности предприятия. Анализируя существующие методические оценки конкурентноспроможности предприятия, считаем, что необходимо провести интеграцию факторов взаимодействия предприятия с бизнес-средой. Ключевые слова: конкурентоспособность, конкурентоспособность предприятия, методы исследования конкурентоспособности. In the article the basic methods of research and estimation of competitiveness of enterprise are considered. Having analyzed the substantial techniques of enterprise competitiveness estamation, assumes that it is advisable to conduct the integration of factors of the interaction of an enterprise with business environment. Key words: competitiveness of enterprise, methodas of research of competitiveness. 2009 Article Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 158-162. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23821 334:330.13 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Зламанюк, Т.В.
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
Економічний вісник Донбасу
description У статті розглянуто основні методики дослідження й оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналізуючи існуючі методичні оцінки конкурентноспроможності підприємства, вважаємо, що необхідно провести інтеграцію факторів взаємодії підприємства з бізнес-середовищем. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, методи дослідження конкурентоспроможності.
format Article
author Зламанюк, Т.В.
author_facet Зламанюк, Т.В.
author_sort Зламанюк, Т.В.
title Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
title_short Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
title_full Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
title_fullStr Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
title_full_unstemmed Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
title_sort методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2009
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23821
citation_txt Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 158-162. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT zlamanûktv metodologíčnízasadiocínkikonkurentospromožnostípídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T17:14:58Z
last_indexed 2023-10-18T17:14:58Z
_version_ 1796141053125853184