Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
У статті розглянуто основні методики дослідження й оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналізуючи існуючі методичні оцінки конкурентноспроможності підприємства, вважаємо, що необхідно провести інтеграцію факторів взаємодії підприємства з бізнес-середовищем. Ключові слова: конкурентоспроможні...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23821 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 158-162. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-23821 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-238212013-02-13T02:56:25Z Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства Зламанюк, Т.В. Маркетинг У статті розглянуто основні методики дослідження й оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналізуючи існуючі методичні оцінки конкурентноспроможності підприємства, вважаємо, що необхідно провести інтеграцію факторів взаємодії підприємства з бізнес-середовищем. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, методи дослідження конкурентоспроможності. В статье рассмотрены основные методики исследования и оценки конкурентосопособности предприятия. Анализируя существующие методические оценки конкурентноспроможности предприятия, считаем, что необходимо провести интеграцию факторов взаимодействия предприятия с бизнес-средой. Ключевые слова: конкурентоспособность, конкурентоспособность предприятия, методы исследования конкурентоспособности. In the article the basic methods of research and estimation of competitiveness of enterprise are considered. Having analyzed the substantial techniques of enterprise competitiveness estamation, assumes that it is advisable to conduct the integration of factors of the interaction of an enterprise with business environment. Key words: competitiveness of enterprise, methodas of research of competitiveness. 2009 Article Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 158-162. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23821 334:330.13 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Зламанюк, Т.В. Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства Економічний вісник Донбасу |
description |
У статті розглянуто основні методики дослідження й оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналізуючи існуючі методичні оцінки конкурентноспроможності підприємства, вважаємо, що необхідно провести інтеграцію факторів взаємодії підприємства з бізнес-середовищем. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, методи дослідження конкурентоспроможності. |
format |
Article |
author |
Зламанюк, Т.В. |
author_facet |
Зламанюк, Т.В. |
author_sort |
Зламанюк, Т.В. |
title |
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства |
title_short |
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства |
title_full |
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства |
title_fullStr |
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства |
title_full_unstemmed |
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства |
title_sort |
методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23821 |
citation_txt |
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 158-162. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT zlamanûktv metodologíčnízasadiocínkikonkurentospromožnostípídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T17:14:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:14:58Z |
_version_ |
1796141053125853184 |