Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами

Стаття присвячена дослідженню закономірностей організаційного процесу підприємства, на якому впроваджено технологію стратегічного управління. Визначений зміст організаційно-управлінських задач у процесі формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами. Приводиться класифікац...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Ковпак, Е.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23822
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами / Е.О. Ковпак // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 86-89. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Стаття присвячена дослідженню закономірностей організаційного процесу підприємства, на якому впроваджено технологію стратегічного управління. Визначений зміст організаційно-управлінських задач у процесі формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами. Приводиться класифікація організаційних задач за рівнями формування стратегії та в цілому за рівнями планування на підприємстві. Ключові слова: організаційний процес, стейкхолдер, стратегічне планування, тактичне планування, оперативне планування.