Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами

Стаття присвячена дослідженню закономірностей організаційного процесу підприємства, на якому впроваджено технологію стратегічного управління. Визначений зміст організаційно-управлінських задач у процесі формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами. Приводиться класифікац...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Ковпак, Е.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23822
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами / Е.О. Ковпак // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 86-89. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-23822
record_format dspace
spelling irk-123456789-238222013-02-13T02:54:01Z Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами Ковпак, Е.О. Мікроекономіка Стаття присвячена дослідженню закономірностей організаційного процесу підприємства, на якому впроваджено технологію стратегічного управління. Визначений зміст організаційно-управлінських задач у процесі формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами. Приводиться класифікація організаційних задач за рівнями формування стратегії та в цілому за рівнями планування на підприємстві. Ключові слова: організаційний процес, стейкхолдер, стратегічне планування, тактичне планування, оперативне планування. Статья посвящена исследованию закономерностей организационного процесса предприятия, на котором внедрена технология стратегического управления. Определено содержание организационно-управленческих задач в процессе формирования системы взаимоотношений предприятия с заинтересованными сторонами. Приводится классификация организационных задач по уровням формирования стратегии и в целом по уровням планирования на предприятии. Ключевые слова: организационный процесс, стейкхолдер, стратегическое планирование, тактическое планирование, оперативное планирование. The article is devoted to research of laws of the organizational process of the enterprise, on which the technology of strategic management is introduced. The problem of definition of the essence of the organizational process tasks during forming of stakeholder relationship on the enterprise is investigated. The classifications of organizational tasks by strategy levels and by levels of the planning at the enterprise are given. Key words: organizational process, stakeholder, strategic planning, tactical planning, operational planning. 2009 Article Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами / Е.О. Ковпак // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 86-89. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23822 65.014.12 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Мікроекономіка
Мікроекономіка
spellingShingle Мікроекономіка
Мікроекономіка
Ковпак, Е.О.
Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
Економічний вісник Донбасу
description Стаття присвячена дослідженню закономірностей організаційного процесу підприємства, на якому впроваджено технологію стратегічного управління. Визначений зміст організаційно-управлінських задач у процесі формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами. Приводиться класифікація організаційних задач за рівнями формування стратегії та в цілому за рівнями планування на підприємстві. Ключові слова: організаційний процес, стейкхолдер, стратегічне планування, тактичне планування, оперативне планування.
format Article
author Ковпак, Е.О.
author_facet Ковпак, Е.О.
author_sort Ковпак, Е.О.
title Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
title_short Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
title_full Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
title_fullStr Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
title_full_unstemmed Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
title_sort задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2009
topic_facet Мікроекономіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23822
citation_txt Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами / Е.О. Ковпак // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 86-89. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT kovpakeo zadačíorganízacíjnogoprocesuzformuvannâsistemivzaêmovídnosinpídpriêmstvaízzacíkavlenimistoronami
first_indexed 2023-10-18T17:14:59Z
last_indexed 2023-10-18T17:14:59Z
_version_ 1796141053233856512