Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу

У статті узагальнено існуючий науковий досвід у сфері проектування організаційних структур підприємств, проведена його критична оцінка, визначені основні типи організаційних структур, їх переваги і недоліки, особливості позиціювання служби контролінгу. Обґрунтовано тип організаційної структури, який...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Тарасюк, М.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23827
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу / М.В. Тарасюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 152-157. — Бібліогр.: 23 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-23827
record_format dspace
spelling irk-123456789-238272013-02-13T02:54:03Z Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу Тарасюк, М.В. Маркетинг У статті узагальнено існуючий науковий досвід у сфері проектування організаційних структур підприємств, проведена його критична оцінка, визначені основні типи організаційних структур, їх переваги і недоліки, особливості позиціювання служби контролінгу. Обґрунтовано тип організаційної структури, який забезпечуватиме максимальну ефективність функціонування служби контролінгу й менеджменту торгової мережі в цілому. Ключові слова: контролінг, служба контролінгу, організаційна структура торговельної мережі, типи організаційної структури, позиціювання служби контролінгу. В статье обобщен существующий научный опыт в сфере проектирования организационных структур предприятий, проведена его критическая оценка, определены основные типы организационных структур, их преимущества и недостатки, особенности позиционирования службы контроллинга. Обоснован тип организационной структуры, который будет обеспечивать максимальную эффективность функционирования службы контроллинга и менеджмента торговой сети в целом. Ключевые слова: контроллинг, служба контроллинга, организационная структура торговой сети, типы организационной структуры, позиционирование службы контроллинга. In the article existent scientific experience is generalized in the field of planning of organizational structures of enterprises, his critical estimation is conducted, the basic types of organizational structures, their advantages and failings, features of positioning of service of controlling, are certain. The type of organizational structure, which will provide maximal efficiency of functioning of service of controlling and management of auction network on the whole, is grounded. Key words: controlling, service of controlling, organizational auction network structure, types of organizational structure, positioning of service of controlling. 2009 Article Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу / М.В. Тарасюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 152-157. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23827 658.12 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Тарасюк, М.В.
Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу
Економічний вісник Донбасу
description У статті узагальнено існуючий науковий досвід у сфері проектування організаційних структур підприємств, проведена його критична оцінка, визначені основні типи організаційних структур, їх переваги і недоліки, особливості позиціювання служби контролінгу. Обґрунтовано тип організаційної структури, який забезпечуватиме максимальну ефективність функціонування служби контролінгу й менеджменту торгової мережі в цілому. Ключові слова: контролінг, служба контролінгу, організаційна структура торговельної мережі, типи організаційної структури, позиціювання служби контролінгу.
format Article
author Тарасюк, М.В.
author_facet Тарасюк, М.В.
author_sort Тарасюк, М.В.
title Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу
title_short Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу
title_full Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу
title_fullStr Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу
title_full_unstemmed Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу
title_sort обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2009
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23827
citation_txt Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу / М.В. Тарасюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 152-157. — Бібліогр.: 23 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT tarasûkmv obgruntuvannâorganízacíjnoístrukturitorgovelʹnoímerežívumovahkontrolíngu
first_indexed 2023-10-18T17:14:59Z
last_indexed 2023-10-18T17:14:59Z
_version_ 1796141053766533120