Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу
У статті узагальнено існуючий науковий досвід у сфері проектування організаційних структур підприємств, проведена його критична оцінка, визначені основні типи організаційних структур, їх переваги і недоліки, особливості позиціювання служби контролінгу. Обґрунтовано тип організаційної структури, який...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Тарасюк, М.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23827 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу / М.В. Тарасюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 152-157. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Оцінка готовності торговельних мереж до впровадження контролінгу
за авторством: Тарасюк, М.В.
Опубліковано: (2010) -
Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
за авторством: Артюхіна, М.В.
Опубліковано: (2011) -
Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит»
за авторством: Зламанюк, Т.В.
Опубліковано: (2009) -
Диференціація товаровиробників в умовах неекономічних преференцій
за авторством: Дубовиков, М.М.
Опубліковано: (2014) -
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
за авторством: Юдін, М.А.
Опубліковано: (2011)