Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичног...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-23835 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-238352016-04-15T12:32:15Z Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі Марченко, І.В. Маркетинг В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичного й цілеспрямованого новаторства, спрямованого на пошук можливостей. Ключові слова: маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, інновація, стратегія. В условиях перехода к рыночным отношениям маркетинг является одним из тех oсновних видов деятельности фирмы, без которой невозможно себе представить ее функционирование и развитие. Анализ современной экономической практики свидетельствует, что высокого результата предприятия могут достич только при систематичном и целенаправленном наваторстве, направленном на поиск нових возможностей. Ключевые слова: маркетинг, эффективность, конкурентоспособность, инновация, стратегия. In time of adoption to market relations, marketing is one of those main directions of operation, that is very important in working and developing of the firm. Analysis of current economic practice, shows that high result could be achieved only using systematical and purposeful innovating, addicted to search of new possibilities. Key words: marketing, effectiveness, competitiveness, innovation, strategy. 2009 Article Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835 [33:669]:339.138.001.76 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Марченко, І.В. Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі Економічний вісник Донбасу |
description |
В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичного й цілеспрямованого новаторства, спрямованого на пошук можливостей. Ключові слова: маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, інновація, стратегія. |
format |
Article |
author |
Марченко, І.В. |
author_facet |
Марченко, І.В. |
author_sort |
Марченко, І.В. |
title |
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі |
title_short |
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі |
title_full |
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі |
title_fullStr |
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі |
title_full_unstemmed |
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі |
title_sort |
інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835 |
citation_txt |
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT marčenkoív ínnovacíjnaskladovaprirozrobcímarketingovihstrategíjumetalurgíjnijgaluzí |
first_indexed |
2023-10-18T17:15:00Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:15:00Z |
_version_ |
1796141054612733952 |