Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі

В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичног...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Марченко, І.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-23835
record_format dspace
spelling irk-123456789-238352016-04-15T12:32:15Z Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі Марченко, І.В. Маркетинг В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичного й цілеспрямованого новаторства, спрямованого на пошук можливостей. Ключові слова: маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, інновація, стратегія. В условиях перехода к рыночным отношениям маркетинг является одним из тех oсновних видов деятельности фирмы, без которой невозможно себе представить ее функционирование и развитие. Анализ современной экономической практики свидетельствует, что высокого результата предприятия могут достич только при систематичном и целенаправленном наваторстве, направленном на поиск нових возможностей. Ключевые слова: маркетинг, эффективность, конкурентоспособность, инновация, стратегия. In time of adoption to market relations, marketing is one of those main directions of operation, that is very important in working and developing of the firm. Analysis of current economic practice, shows that high result could be achieved only using systematical and purposeful innovating, addicted to search of new possibilities. Key words: marketing, effectiveness, competitiveness, innovation, strategy. 2009 Article Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835 [33:669]:339.138.001.76 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Марченко, І.В.
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
Економічний вісник Донбасу
description В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичного й цілеспрямованого новаторства, спрямованого на пошук можливостей. Ключові слова: маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, інновація, стратегія.
format Article
author Марченко, І.В.
author_facet Марченко, І.В.
author_sort Марченко, І.В.
title Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
title_short Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
title_full Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
title_fullStr Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
title_full_unstemmed Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
title_sort інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2009
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835
citation_txt Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT marčenkoív ínnovacíjnaskladovaprirozrobcímarketingovihstrategíjumetalurgíjnijgaluzí
first_indexed 2023-10-18T17:15:00Z
last_indexed 2023-10-18T17:15:00Z
_version_ 1796141054612733952