Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичног...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Марченко, І.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
за авторством: Марченко, І.В.
Опубліковано: (2011) -
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
за авторством: Наумова, О.Е.
Опубліковано: (2013) -
Напрями вдосконалення розвитку сфери туризму на засадах інноваційних маркетингових технологій
за авторством: Драчук, Ю.З., та інші
Опубліковано: (2016) -
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
за авторством: Зінченко, В.О.
Опубліковано: (2009) -
Система конкурентних стратегій підприємства та перспективи впровадження стратегічної культури на підприємствах України
за авторством: Циганюк, О.О.
Опубліковано: (2009)