Вплив життєвого циклу товару на вибір маркетингової стратегії

У статті детально розглянуто вивчення процесу життєвого циклу товару та вибору маркетингової стратегії й тактики. Проаналізовано основні причини кризових ситуацій щодо діяльності підприємства та запропоновано методи, що дозволяють підвищити ефективність господарської діяльності підприємства в умовах...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Ляхта, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23950
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Вплив життєвого циклу товару на вибір маркетингової стратегії / Ляхта О.В. // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 2. — С. 152-156. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті детально розглянуто вивчення процесу життєвого циклу товару та вибору маркетингової стратегії й тактики. Проаналізовано основні причини кризових ситуацій щодо діяльності підприємства та запропоновано методи, що дозволяють підвищити ефективність господарської діяльності підприємства в умовах жорсткої економічної конкуренції. Саме від правильного застосування кожного етапу ЖЦТ, вибору стратегії та тактики ринкової поведінки, уміння виявляти та задовольняти потреби споживача, розробки та впровадження нового товару на ринку, який буде користуватися попитом, буде залежати прибутковість та покращення ринкових позицій підприємства. Ключові слова: життєвий цикл товару, маркетингова стратегія, тактика, ринок виробника, модифікації товару, етапи ЖЦТ, упровадження, зростання, зрілість, спад попиту на товар, комплекс маркетингових послуг, розподіл товару, споживчі властивості, якість, стратегічні підходи, модифікація ринку, модифікація комплексу маркетингу.