Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркети...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23966 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-23966 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-239662013-02-13T03:22:28Z Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи Чеботарьов, В.А. Кобиляцький, О.П. Маркетинг Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркетинговою діяльністю, зерновиробництво, товар, ціноутворення, просування, збут. Определена целесообразность применения современной маркетинговой концепции на всех этапах производства и сбыта зерна. Рассмотрено управление маркетинговой деятельностью в процессе ценообразования, разработки товарной концепции, сбыта и продвижения зерновой продукции. Ключевые слова: агромаркетинг, управление маркетинговой деятельностью, зернопроизводство, товар, ценообразование, продвижение, сбыт. The article determines feasibility of application of modern marketing concepts at all stages of production and marketing of grain. Also this article analyses management of marketing activities in pricing, development of goods concept, marketing and promoting grain production. Key words: agromarketing, management of marketing activities, grain production, product, pricing, promotion, marketing. 2010 Article Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23966 [338.43 : 633.1] : 338.24 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Чеботарьов, В.А. Кобиляцький, О.П. Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи Економічний вісник Донбасу |
description |
Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркетинговою діяльністю, зерновиробництво, товар, ціноутворення, просування, збут. |
format |
Article |
author |
Чеботарьов, В.А. Кобиляцький, О.П. |
author_facet |
Чеботарьов, В.А. Кобиляцький, О.П. |
author_sort |
Чеботарьов, В.А. |
title |
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи |
title_short |
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи |
title_full |
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи |
title_fullStr |
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи |
title_full_unstemmed |
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи |
title_sort |
управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23966 |
citation_txt |
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT čebotarʹovva upravlínnâmarketingomzernoproduktovogopídkompleksuvumovahglobalʹnoíprodovolʹčoíkrizi AT kobilâcʹkijop upravlínnâmarketingomzernoproduktovogopídkompleksuvumovahglobalʹnoíprodovolʹčoíkrizi |
first_indexed |
2023-10-18T17:15:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:15:58Z |
_version_ |
1796141094117834752 |