Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи

Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркети...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Чеботарьов, В.А., Кобиляцький, О.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23966
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-23966
record_format dspace
spelling irk-123456789-239662013-02-13T03:22:28Z Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи Чеботарьов, В.А. Кобиляцький, О.П. Маркетинг Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркетинговою діяльністю, зерновиробництво, товар, ціноутворення, просування, збут. Определена целесообразность применения современной маркетинговой концепции на всех этапах производства и сбыта зерна. Рассмотрено управление маркетинговой деятельностью в процессе ценообразования, разработки товарной концепции, сбыта и продвижения зерновой продукции. Ключевые слова: агромаркетинг, управление маркетинговой деятельностью, зернопроизводство, товар, ценообразование, продвижение, сбыт. The article determines feasibility of application of modern marketing concepts at all stages of production and marketing of grain. Also this article analyses management of marketing activities in pricing, development of goods concept, marketing and promoting grain production. Key words: agromarketing, management of marketing activities, grain production, product, pricing, promotion, marketing. 2010 Article Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23966 [338.43 : 633.1] : 338.24 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Чеботарьов, В.А.
Кобиляцький, О.П.
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
Економічний вісник Донбасу
description Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркетинговою діяльністю, зерновиробництво, товар, ціноутворення, просування, збут.
format Article
author Чеботарьов, В.А.
Кобиляцький, О.П.
author_facet Чеботарьов, В.А.
Кобиляцький, О.П.
author_sort Чеботарьов, В.А.
title Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
title_short Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
title_full Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
title_fullStr Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
title_full_unstemmed Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
title_sort управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2010
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23966
citation_txt Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT čebotarʹovva upravlínnâmarketingomzernoproduktovogopídkompleksuvumovahglobalʹnoíprodovolʹčoíkrizi
AT kobilâcʹkijop upravlínnâmarketingomzernoproduktovogopídkompleksuvumovahglobalʹnoíprodovolʹčoíkrizi
first_indexed 2023-10-18T17:15:58Z
last_indexed 2023-10-18T17:15:58Z
_version_ 1796141094117834752