Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір

У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Кучеренко, С.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23971
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-23971
record_format dspace
spelling irk-123456789-239712013-02-13T03:22:24Z Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір Кучеренко, С.М. Маркетинг У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект. В статье проанализировано современное состояние продукции органического земледелия в Украине и мире через продвижение, предложены направления его совершенствования. Ключевые слова: продукция органического земледелия, отечественное производство, состояние здоровья как показатель качественного направления измерений, фактор, продвижение, эффект. The paper analyzes the current status of organic agriculture in Ukraine and the world through the promotion, offered directions for its improvement. Key words: Production of organic agriculture, domestic production, health as an indicator of quality measurement direction, a factor promoting effect. 2010 Article Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23971 338.432 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Кучеренко, С.М.
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
Економічний вісник Донбасу
description У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект.
format Article
author Кучеренко, С.М.
author_facet Кучеренко, С.М.
author_sort Кучеренко, С.М.
title Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
title_short Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
title_full Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
title_fullStr Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
title_full_unstemmed Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
title_sort маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2010
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23971
citation_txt Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT kučerenkosm marketingovítehnologííprosuvannâprodukcííorganíčnogozemlerobstvavsvítovijprostír
first_indexed 2023-10-18T17:15:58Z
last_indexed 2023-10-18T17:15:58Z
_version_ 1796141094648414208