Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23971 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-23971 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-239712013-02-13T03:22:24Z Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір Кучеренко, С.М. Маркетинг У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект. В статье проанализировано современное состояние продукции органического земледелия в Украине и мире через продвижение, предложены направления его совершенствования. Ключевые слова: продукция органического земледелия, отечественное производство, состояние здоровья как показатель качественного направления измерений, фактор, продвижение, эффект. The paper analyzes the current status of organic agriculture in Ukraine and the world through the promotion, offered directions for its improvement. Key words: Production of organic agriculture, domestic production, health as an indicator of quality measurement direction, a factor promoting effect. 2010 Article Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23971 338.432 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Кучеренко, С.М. Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір Економічний вісник Донбасу |
description |
У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект. |
format |
Article |
author |
Кучеренко, С.М. |
author_facet |
Кучеренко, С.М. |
author_sort |
Кучеренко, С.М. |
title |
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір |
title_short |
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір |
title_full |
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір |
title_fullStr |
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір |
title_full_unstemmed |
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір |
title_sort |
маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23971 |
citation_txt |
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT kučerenkosm marketingovítehnologííprosuvannâprodukcííorganíčnogozemlerobstvavsvítovijprostír |
first_indexed |
2023-10-18T17:15:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:15:58Z |
_version_ |
1796141094648414208 |