Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризов...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-24091 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-240912013-02-13T03:01:54Z Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності Юдін, М.А. Маркетинг Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризовий та кризовий період, основою якого виступає інноваційний підхід. Ключові слова: турбулентність, нормальність, конкурентна стратегія, турбулентна економіка. Статья посвящена анализу методов формирования конкурентной стратегии АООТ “Первомайскдизельмаш” в условиях турбулентной экономики, и рассмотрены возможные подходы к разработке модели управления предприятием в аких условиях. Сформированы механизмы достижения стабильности машиностроительного предприятия в предкризисный и кризисный периоды, основой которого выступает инновационный подход. Ключевые слова: турбулентность, нормальность, конкурентная стратегия, турбулентная экономика. The article is devoted to the methods analysis of competetive strategy of JSC “Pervomaiskdieselmash” forming in the conditions of turbulent economy, and possible approaches to the development of the management of the enterprise in this kind of conditions are mentioned. The mechanism of machine-building enterprise stable development during the pre-crisis and crisis periods on the basis of innovative approach. Key words: turbulence, normality, competetive strategy, turbulent economy. 2011 Article Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091 621.009.12 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Юдін, М.А. Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності Економічний вісник Донбасу |
description |
Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризовий та кризовий період, основою якого виступає інноваційний підхід. Ключові слова: турбулентність, нормальність, конкурентна стратегія, турбулентна економіка. |
format |
Article |
author |
Юдін, М.А. |
author_facet |
Юдін, М.А. |
author_sort |
Юдін, М.А. |
title |
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності |
title_short |
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності |
title_full |
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності |
title_fullStr |
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності |
title_full_unstemmed |
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності |
title_sort |
формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091 |
citation_txt |
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT ûdínma formuvannâkonkurentnoístrategíímašinobudívnogopídpriêmstvavumovahturbulentností |
first_indexed |
2023-10-18T17:16:16Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:16:16Z |
_version_ |
1796141107491373056 |