Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності

Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризов...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2011
Автор: Юдін, М.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-24091
record_format dspace
spelling irk-123456789-240912013-02-13T03:01:54Z Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності Юдін, М.А. Маркетинг Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризовий та кризовий період, основою якого виступає інноваційний підхід. Ключові слова: турбулентність, нормальність, конкурентна стратегія, турбулентна економіка. Статья посвящена анализу методов формирования конкурентной стратегии АООТ “Первомайскдизельмаш” в условиях турбулентной экономики, и рассмотрены возможные подходы к разработке модели управления предприятием в аких условиях. Сформированы механизмы достижения стабильности машиностроительного предприятия в предкризисный и кризисный периоды, основой которого выступает инновационный подход. Ключевые слова: турбулентность, нормальность, конкурентная стратегия, турбулентная экономика. The article is devoted to the methods analysis of competetive strategy of JSC “Pervomaiskdieselmash” forming in the conditions of turbulent economy, and possible approaches to the development of the management of the enterprise in this kind of conditions are mentioned. The mechanism of machine-building enterprise stable development during the pre-crisis and crisis periods on the basis of innovative approach. Key words: turbulence, normality, competetive strategy, turbulent economy. 2011 Article Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091 621.009.12 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Юдін, М.А.
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
Економічний вісник Донбасу
description Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризовий та кризовий період, основою якого виступає інноваційний підхід. Ключові слова: турбулентність, нормальність, конкурентна стратегія, турбулентна економіка.
format Article
author Юдін, М.А.
author_facet Юдін, М.А.
author_sort Юдін, М.А.
title Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
title_short Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
title_full Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
title_fullStr Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
title_full_unstemmed Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
title_sort формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091
citation_txt Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT ûdínma formuvannâkonkurentnoístrategíímašinobudívnogopídpriêmstvavumovahturbulentností
first_indexed 2023-10-18T17:16:16Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:16Z
_version_ 1796141107491373056