Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
Стаття присвячена аналізу методів формування конкурентної стратегії АТВТ „Первомайськдизельмаш” в умовах турбулентної економіки, розглянуто можливі підходи до розробки моделі управління підприємством в цих умовах. Сформовано механізм досягнення стабільності машинобудівного підприємства у передкризов...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | Юдін, М.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24091 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності / М.А. Юдін // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 129-134. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства
за авторством: Прищепа, Н.П., та інші
Опубліковано: (2011) -
Теоретичні засади формування конкурентної стратегії національної економіки
за авторством: Малишко, О.В., та інші
Опубліковано: (2010) -
Формування стратегії розвитку машинобудівних підприємств в умовах євроінтеграції
за авторством: Головач, О.А.
Опубліковано: (2016) -
Питання відновлення машинобудівного комплексу України в умовах розвитку коопераційних зв'язків
за авторством: Вецепура, Н.В., та інші
Опубліковано: (2016) -
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
за авторством: Козицька, Г.В.
Опубліковано: (2011)