Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості

У статті узагальнено передумови і досвід створення корпоративних навчальних центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах під...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2011
Автор: Харчишина, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24096
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості / О.В. Харчишина // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 181-184. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-24096
record_format dspace
spelling irk-123456789-240962013-02-13T03:02:00Z Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості Харчишина, О.В. Менеджмент У статті узагальнено передумови і досвід створення корпоративних навчальних центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості. Ключові слова: корпорація, культура, організація, освіта, персонал. В статье обобщено предпосылки и опыт создания корпоративных учебных центров для обучения персонала. Описано преимущества корпоративного учебного центра как инструмента формирования организационной культуры. Рассмотрено особенности и направления деятельности корпоративных учебных центров в условиях предприятий пищевой промышленности. Ключевые слова: корпорация, культура, организация, образование, персонал. The paper generalizes reasons and experience of corporate training centre creating. It also dwells upon advantages of corporate training centre as the instrument of organizational culture forming. The paper describes peculiarities and directions of activities of corporate training centers at food industry enterprises. Key words: corporation, culture, organization, education, personnel. 2011 Article Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості / О.В. Харчишина // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 181-184. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24096 658.1:338.439 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Менеджмент
Менеджмент
spellingShingle Менеджмент
Менеджмент
Харчишина, О.В.
Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
Економічний вісник Донбасу
description У статті узагальнено передумови і досвід створення корпоративних навчальних центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості. Ключові слова: корпорація, культура, організація, освіта, персонал.
format Article
author Харчишина, О.В.
author_facet Харчишина, О.В.
author_sort Харчишина, О.В.
title Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
title_short Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
title_full Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
title_fullStr Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
title_full_unstemmed Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
title_sort створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Менеджмент
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24096
citation_txt Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості / О.В. Харчишина // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 181-184. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT harčišinaov stvorennâkorporativnogonavčalʹnogocentruâkínstrumentformuvannâorganízacíjnoíkulʹturipídpriêmstvharčovoípromislovostí
first_indexed 2023-10-18T17:16:17Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:17Z
_version_ 1796141108023001088