Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
У статті узагальнено передумови і досвід створення корпоративних навчальних центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах під...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24096 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості / О.В. Харчишина // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 181-184. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-24096 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-240962013-02-13T03:02:00Z Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості Харчишина, О.В. Менеджмент У статті узагальнено передумови і досвід створення корпоративних навчальних центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості. Ключові слова: корпорація, культура, організація, освіта, персонал. В статье обобщено предпосылки и опыт создания корпоративных учебных центров для обучения персонала. Описано преимущества корпоративного учебного центра как инструмента формирования организационной культуры. Рассмотрено особенности и направления деятельности корпоративных учебных центров в условиях предприятий пищевой промышленности. Ключевые слова: корпорация, культура, организация, образование, персонал. The paper generalizes reasons and experience of corporate training centre creating. It also dwells upon advantages of corporate training centre as the instrument of organizational culture forming. The paper describes peculiarities and directions of activities of corporate training centers at food industry enterprises. Key words: corporation, culture, organization, education, personnel. 2011 Article Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості / О.В. Харчишина // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 181-184. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24096 658.1:338.439 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Менеджмент Менеджмент |
spellingShingle |
Менеджмент Менеджмент Харчишина, О.В. Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості Економічний вісник Донбасу |
description |
У статті узагальнено передумови і досвід створення корпоративних навчальних центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості. Ключові слова: корпорація, культура, організація, освіта, персонал. |
format |
Article |
author |
Харчишина, О.В. |
author_facet |
Харчишина, О.В. |
author_sort |
Харчишина, О.В. |
title |
Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості |
title_short |
Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості |
title_full |
Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості |
title_fullStr |
Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості |
title_full_unstemmed |
Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості |
title_sort |
створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Менеджмент |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24096 |
citation_txt |
Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості / О.В. Харчишина // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 181-184. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT harčišinaov stvorennâkorporativnogonavčalʹnogocentruâkínstrumentformuvannâorganízacíjnoíkulʹturipídpriêmstvharčovoípromislovostí |
first_indexed |
2023-10-18T17:16:17Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:16:17Z |
_version_ |
1796141108023001088 |