Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи

Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Козицька, Г.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24122
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-24122
record_format dspace
spelling irk-123456789-241222013-02-13T03:02:31Z Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи Козицька, Г.В. Маркетинг Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”. Ключові слова: товарна політика, ринок, асортимент, товарний портфель, якість продукції. Проанализировано состояние автомобильного рынка Украины. Определены основные тенденции его развития. Проанализирован товарный портфель ЗАО „Запорожский автомобилестроительный завод” с использованием методик АВС-анализа и матрицы „General Electric”. Предложены направления усовершенствования товарной политики ЗАО „ЗАЗ”. Ключевые слова: товарная политика, рынок, ассортимент, товарный портфель, качество продукции. Ukrainian automobile market condition is analyzed. Main trends of its development are defined. CJSC “Zaporizhzhja automobile building plant” product portfolio is analyzed with the help of such methods as ABC-analysis and „General Electric” matrix. Main areas of CJSC “ZAZ” product forming are offered. Key words: product policy, market, choice, product portfolio, product quality. 2011 Article Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24122 658.628 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Козицька, Г.В.
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
Економічний вісник Донбасу
description Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”. Ключові слова: товарна політика, ринок, асортимент, товарний портфель, якість продукції.
format Article
author Козицька, Г.В.
author_facet Козицька, Г.В.
author_sort Козицька, Г.В.
title Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
title_short Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
title_full Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
title_fullStr Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
title_full_unstemmed Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
title_sort формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24122
citation_txt Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT kozicʹkagv formuvannâtovarnoípolítikiavtomobílebudívnogopídpriêmstvavumovahfínansovoekonomíčnoíkrizi
first_indexed 2023-10-18T17:16:20Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:20Z
_version_ 1796141110357131264