Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24122 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-24122 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-241222013-02-13T03:02:31Z Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи Козицька, Г.В. Маркетинг Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”. Ключові слова: товарна політика, ринок, асортимент, товарний портфель, якість продукції. Проанализировано состояние автомобильного рынка Украины. Определены основные тенденции его развития. Проанализирован товарный портфель ЗАО „Запорожский автомобилестроительный завод” с использованием методик АВС-анализа и матрицы „General Electric”. Предложены направления усовершенствования товарной политики ЗАО „ЗАЗ”. Ключевые слова: товарная политика, рынок, ассортимент, товарный портфель, качество продукции. Ukrainian automobile market condition is analyzed. Main trends of its development are defined. CJSC “Zaporizhzhja automobile building plant” product portfolio is analyzed with the help of such methods as ABC-analysis and „General Electric” matrix. Main areas of CJSC “ZAZ” product forming are offered. Key words: product policy, market, choice, product portfolio, product quality. 2011 Article Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24122 658.628 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Козицька, Г.В. Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи Економічний вісник Донбасу |
description |
Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”. Ключові слова: товарна політика, ринок, асортимент, товарний портфель, якість продукції. |
format |
Article |
author |
Козицька, Г.В. |
author_facet |
Козицька, Г.В. |
author_sort |
Козицька, Г.В. |
title |
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи |
title_short |
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи |
title_full |
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи |
title_fullStr |
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи |
title_full_unstemmed |
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи |
title_sort |
формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24122 |
citation_txt |
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT kozicʹkagv formuvannâtovarnoípolítikiavtomobílebudívnogopídpriêmstvavumovahfínansovoekonomíčnoíkrizi |
first_indexed |
2023-10-18T17:16:20Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:16:20Z |
_version_ |
1796141110357131264 |