Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | Козицька, Г.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24122 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
за авторством: Юдін, М.А.
Опубліковано: (2011) -
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
за авторством: Чеботарьов, В.А., та інші
Опубліковано: (2010) -
Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства
за авторством: Прищепа, Н.П., та інші
Опубліковано: (2011) -
До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації
за авторством: Резнікова, О.С.
Опубліковано: (2013) -
Теоретичні аспекти аналізу та прогнозування цін на біржових ринках
за авторством: Лутай, Л.А., та інші
Опубліковано: (2011)