2025-02-23T17:07:22-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24123%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:07:22-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24123%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:07:22-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T17:07:22-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста

У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано реком...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Марченко, І.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано рекомендації щодо застосування їх до впровадження іміджевої стратегії міста. Ключові слова: стратегія, імідж, бренд, точка контакту, канал інформації, рекламно-презентаційний комплекс.