2025-02-23T16:44:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24123%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T16:44:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24123%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T16:44:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T16:44:00-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста

У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано реком...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Марченко, І.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-24123
record_format dspace
spelling irk-123456789-241232013-02-13T03:02:32Z Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста Марченко, І.В. Маркетинг У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано рекомендації щодо застосування їх до впровадження іміджевої стратегії міста. Ключові слова: стратегія, імідж, бренд, точка контакту, канал інформації, рекламно-презентаційний комплекс. В статье рассмотрены методические аспекты исследования точек контакта, взаимодействия имиджевой стратегии с внутренней и внешней средой города для эффективного воздействия администрации при ее внедрении. Сделан анализ каналов распространения информации и обратной связи. Даны рекомендации по применению их при внедрении имиджевой стратегии города. Ключевые слова: стратегия, имидж, бренд, точка контакта, канал информации рекламно-презентационный комплекс. The article deals with methodological aspects of research points of the contact and interaction branding strategy with internal and external environment of the city for the effective impact of the administration in its implementation. The analysis of informational canals dissemination and feedback was done. Recommendations on the use of their image in the implementation strategy of the city were proposed. Key words: strategy, image, brand, point of contact, canal of information, advertising and presentation complex. 2011 Article Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста / І.В. Марченко // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 150-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123 330:316.334.55 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Марченко, І.В.
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
Економічний вісник Донбасу
description У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано рекомендації щодо застосування їх до впровадження іміджевої стратегії міста. Ключові слова: стратегія, імідж, бренд, точка контакту, канал інформації, рекламно-презентаційний комплекс.
format Article
author Марченко, І.В.
author_facet Марченко, І.В.
author_sort Марченко, І.В.
title Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
title_short Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
title_full Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
title_fullStr Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
title_full_unstemmed Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
title_sort методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123
citation_txt Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста / І.В. Марченко // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 150-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT marčenkoív metodičníaspektidoslídžennâtočokkontaktuíkanalívínformacííprirozrobcítavprovadženníímídževoístrategíímísta
first_indexed 2023-10-18T17:16:20Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:20Z
_version_ 1796141110461988864