2025-02-23T16:44:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24123%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T16:44:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24123%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T16:44:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T16:44:00-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста
У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано реком...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Series: | Економічний вісник Донбасу |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-24123 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-241232013-02-13T03:02:32Z Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста Марченко, І.В. Маркетинг У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано рекомендації щодо застосування їх до впровадження іміджевої стратегії міста. Ключові слова: стратегія, імідж, бренд, точка контакту, канал інформації, рекламно-презентаційний комплекс. В статье рассмотрены методические аспекты исследования точек контакта, взаимодействия имиджевой стратегии с внутренней и внешней средой города для эффективного воздействия администрации при ее внедрении. Сделан анализ каналов распространения информации и обратной связи. Даны рекомендации по применению их при внедрении имиджевой стратегии города. Ключевые слова: стратегия, имидж, бренд, точка контакта, канал информации рекламно-презентационный комплекс. The article deals with methodological aspects of research points of the contact and interaction branding strategy with internal and external environment of the city for the effective impact of the administration in its implementation. The analysis of informational canals dissemination and feedback was done. Recommendations on the use of their image in the implementation strategy of the city were proposed. Key words: strategy, image, brand, point of contact, canal of information, advertising and presentation complex. 2011 Article Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста / І.В. Марченко // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 150-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123 330:316.334.55 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Марченко, І.В. Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста Економічний вісник Донбасу |
description |
У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано рекомендації щодо застосування їх до впровадження іміджевої стратегії міста. Ключові слова: стратегія, імідж, бренд, точка контакту, канал інформації, рекламно-презентаційний комплекс. |
format |
Article |
author |
Марченко, І.В. |
author_facet |
Марченко, І.В. |
author_sort |
Марченко, І.В. |
title |
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста |
title_short |
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста |
title_full |
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста |
title_fullStr |
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста |
title_full_unstemmed |
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста |
title_sort |
методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123 |
citation_txt |
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста / І.В. Марченко // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 150-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT marčenkoív metodičníaspektidoslídžennâtočokkontaktuíkanalívínformacííprirozrobcítavprovadženníímídževoístrategíímísta |
first_indexed |
2023-10-18T17:16:20Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:16:20Z |
_version_ |
1796141110461988864 |