Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модерн...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-24124 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-241242013-02-13T03:02:33Z Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга Чернов, В.В. Маркетинг У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модернізацію певного регіону, але й створити передумови для стійкого зростання, і певної галузі, і регіону в цілому. Ключові слова: регіональний маркетинг, проект, методи управління, ефективність, конкурентоспроможність. В статье рассмотрены теоретические и практические вопросы внедрения регионального маркетинга, как наиболее эффективного инструмента позиционирования региона и повышения его конкурентоспособности. Внедрение новых и эффективных способов управления территорией позволяет не только в значительной степени произвести модернизацию определенного региона, но и создать предпосылки для устойчивого роста, как определенной отрасли, так и региона в целом. Ключевые слова: региональный маркетинг, проект, методы управления, эффективность, конкурентоспособность. The theoretical and practical questions of introduction of the regional marketing are considered in the article, as the most effective instrument of keeping of region and increase of his competitiveness. Introduction of new and effective methods of management territory allows not only largely to produce modernization of certain region but also to create preconditions for strong growth, both certain industry and region on the whole. Key words: regional marketing, project, management methods, efficiency, competitiveness. 2011 Article Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124 332.14(470+571) ru Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Чернов, В.В. Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга Економічний вісник Донбасу |
description |
У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модернізацію певного регіону, але й створити передумови для стійкого зростання, і певної галузі, і регіону в цілому. Ключові слова: регіональний маркетинг, проект, методи управління, ефективність, конкурентоспроможність. |
format |
Article |
author |
Чернов, В.В. |
author_facet |
Чернов, В.В. |
author_sort |
Чернов, В.В. |
title |
Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга |
title_short |
Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга |
title_full |
Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга |
title_fullStr |
Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга |
title_full_unstemmed |
Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга |
title_sort |
комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124 |
citation_txt |
Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT černovvv kompleksnyjpodhodkupravleniûterritoriâminaosnoveregionalʹnogomarketinga |
first_indexed |
2023-10-18T17:16:21Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:16:21Z |
_version_ |
1796141110568943616 |