Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга

У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модерн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Чернов, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-24124
record_format dspace
spelling irk-123456789-241242013-02-13T03:02:33Z Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга Чернов, В.В. Маркетинг У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модернізацію певного регіону, але й створити передумови для стійкого зростання, і певної галузі, і регіону в цілому. Ключові слова: регіональний маркетинг, проект, методи управління, ефективність, конкурентоспроможність. В статье рассмотрены теоретические и практические вопросы внедрения регионального маркетинга, как наиболее эффективного инструмента позиционирования региона и повышения его конкурентоспособности. Внедрение новых и эффективных способов управления территорией позволяет не только в значительной степени произвести модернизацию определенного региона, но и создать предпосылки для устойчивого роста, как определенной отрасли, так и региона в целом. Ключевые слова: региональный маркетинг, проект, методы управления, эффективность, конкурентоспособность. The theoretical and practical questions of introduction of the regional marketing are considered in the article, as the most effective instrument of keeping of region and increase of his competitiveness. Introduction of new and effective methods of management territory allows not only largely to produce modernization of certain region but also to create preconditions for strong growth, both certain industry and region on the whole. Key words: regional marketing, project, management methods, efficiency, competitiveness. 2011 Article Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124 332.14(470+571) ru Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Чернов, В.В.
Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
Економічний вісник Донбасу
description У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модернізацію певного регіону, але й створити передумови для стійкого зростання, і певної галузі, і регіону в цілому. Ключові слова: регіональний маркетинг, проект, методи управління, ефективність, конкурентоспроможність.
format Article
author Чернов, В.В.
author_facet Чернов, В.В.
author_sort Чернов, В.В.
title Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
title_short Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
title_full Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
title_fullStr Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
title_full_unstemmed Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
title_sort комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124
citation_txt Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT černovvv kompleksnyjpodhodkupravleniûterritoriâminaosnoveregionalʹnogomarketinga
first_indexed 2023-10-18T17:16:21Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:21Z
_version_ 1796141110568943616