Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модерн...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Чернов, В.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики
за авторством: Радченко, В.П.
Опубліковано: (2009) -
Оценка потенциала диверсификации производства на промышленных предприятиях
за авторством: Охтень, А.А., та інші
Опубліковано: (2010) -
Управление рекламой на предприятии
за авторством: Ляшенко, С.В.
Опубліковано: (2008) -
Необхідність стандартів недискримінаційної реклами в Україні
за авторством: Єфременко, В.В., та інші
Опубліковано: (2016) -
Вплив інтеграційних процесів на ринок електроенергетики України
за авторством: Лисюк, В.М.
Опубліковано: (2013)