Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства

У статті розглянуто актуальні проблеми формування конкурентної стратегії сучасного високотехнологічного підприємства та запропоновано узагальнену модель управління високотехнологічним підприємством, що, на думку авторів, допоможе сформувати його конкурентну стратегію. Ключові слова: бізнес, високоте...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Прищепа, Н.П., Прищепа, Ю.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24145
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства / Н.П. Прищепа, Ю.М.Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 127-131. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглянуто актуальні проблеми формування конкурентної стратегії сучасного високотехнологічного підприємства та запропоновано узагальнену модель управління високотехнологічним підприємством, що, на думку авторів, допоможе сформувати його конкурентну стратегію. Ключові слова: бізнес, високотехнологічне підприємство, конкуренція, стратегія, управління.