Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача

У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Мошковська, Г.К.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine