Сучасні проблеми розвитку маркетингового управління енергозбереженням в Україні
У статті досліджено механізми реалізації комплексу маркетингового управління енергосбереження, описано для реалізації яких проектів енергоощадливості вони використовуються та наведено декілька прикладів ефективного застосування цих проектів у світовій практиці, встановлена необхідність спостереження...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Косов, О.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24147 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сучасні проблеми розвитку маркетингового управління енергозбереженням в Україні / О.І. Косов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 140-144. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Сучасні напрями розвитку інновацій та інформаційних технологій в логістичній системі промислових підприємств України
за авторством: Колесников, С.О., та інші
Опубліковано: (2020) -
Смарт-логістика: концептуальні засади та перспективи розвитку в Україні
за авторством: Фоміченко, І.П., та інші
Опубліковано: (2020) -
Впровадження інноваційних технологій маркетингового менеджменту в інтеграційну діяльність корпоративних підприємств
за авторством: Гуцалюк, О.М., та інші
Опубліковано: (2024) -
Основні тенденції розвитку, перспективи та можливості забезпечення сталого розвитку машинобудівних підприємств в Україні
за авторством: Латишева, О.В.
Опубліковано: (2017) -
Методичне забезпечення організації маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах
за авторством: Сиволап, Ю.Ю.
Опубліковано: (2024)