Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів

У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Кужилєва, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24148
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-24148
record_format dspace
spelling irk-123456789-241482013-02-13T03:03:14Z Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів Кужилєва, О.В. Маркетинг У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методів, засобів, інструментів, які здатні створити успішний бренд, і які дозволяють ефективно взаємодіяти підприємству і споживачу на ринку. Ключові слова: споживач, запити, бренд, стратегія, сутність бренду, маркетингові дослідження, аудит бренда, етапи створення бренду. В статье рассматриваются вопросы создания бренда с использованием запросов и предпочтений потребителей. Поэтому усиление значимости этапов формирования бренда с использованием этих запросов потребителя на любом рынке или в другой сфере деятельности предприятия привели к необходимости формирования адекватных методов, средств, инструментов, которые способны создать успешный бренд, и позволяющие эффективно взаимодействовать предприятию и потребителю на рынке. Ключевые слова: потребитель, запросы, бренд, стратегия, сущность бренда, маркетинговые исследования, аудит бренда, этапы создания бренда. The article deals with creating a brand with requests and preferences of consumers. Therefore, strengthening the significance of the stages of forming a brand with the use of these consumer demands in any market or other business enterprise led to the need to develop appropriate methods, tools, tools that are able to create a successful brand and to effectively interact with businesses and consumers in the market. Key words: consumer, requests, brand strategy, brand essence, market research, brand audits, brandbuilding stages. 2011 Article Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24148 339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Кужилєва, О.В.
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
Економічний вісник Донбасу
description У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методів, засобів, інструментів, які здатні створити успішний бренд, і які дозволяють ефективно взаємодіяти підприємству і споживачу на ринку. Ключові слова: споживач, запити, бренд, стратегія, сутність бренду, маркетингові дослідження, аудит бренда, етапи створення бренду.
format Article
author Кужилєва, О.В.
author_facet Кужилєва, О.В.
author_sort Кужилєва, О.В.
title Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_short Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_full Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_fullStr Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_full_unstemmed Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_sort створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24148
citation_txt Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT kužilêvaov stvorennâbrenduzvikoristannâmzapitívtaupodobanʹspoživačív
first_indexed 2023-10-18T17:16:28Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:28Z
_version_ 1796141115679703040