Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методі...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24148 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-24148 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-241482013-02-13T03:03:14Z Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів Кужилєва, О.В. Маркетинг У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методів, засобів, інструментів, які здатні створити успішний бренд, і які дозволяють ефективно взаємодіяти підприємству і споживачу на ринку. Ключові слова: споживач, запити, бренд, стратегія, сутність бренду, маркетингові дослідження, аудит бренда, етапи створення бренду. В статье рассматриваются вопросы создания бренда с использованием запросов и предпочтений потребителей. Поэтому усиление значимости этапов формирования бренда с использованием этих запросов потребителя на любом рынке или в другой сфере деятельности предприятия привели к необходимости формирования адекватных методов, средств, инструментов, которые способны создать успешный бренд, и позволяющие эффективно взаимодействовать предприятию и потребителю на рынке. Ключевые слова: потребитель, запросы, бренд, стратегия, сущность бренда, маркетинговые исследования, аудит бренда, этапы создания бренда. The article deals with creating a brand with requests and preferences of consumers. Therefore, strengthening the significance of the stages of forming a brand with the use of these consumer demands in any market or other business enterprise led to the need to develop appropriate methods, tools, tools that are able to create a successful brand and to effectively interact with businesses and consumers in the market. Key words: consumer, requests, brand strategy, brand essence, market research, brand audits, brandbuilding stages. 2011 Article Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24148 339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Кужилєва, О.В. Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів Економічний вісник Донбасу |
description |
У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методів, засобів, інструментів, які здатні створити успішний бренд, і які дозволяють ефективно взаємодіяти підприємству і споживачу на ринку. Ключові слова: споживач, запити, бренд, стратегія, сутність бренду, маркетингові дослідження, аудит бренда, етапи створення бренду. |
format |
Article |
author |
Кужилєва, О.В. |
author_facet |
Кужилєва, О.В. |
author_sort |
Кужилєва, О.В. |
title |
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів |
title_short |
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів |
title_full |
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів |
title_fullStr |
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів |
title_full_unstemmed |
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів |
title_sort |
створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24148 |
citation_txt |
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT kužilêvaov stvorennâbrenduzvikoristannâmzapitívtaupodobanʹspoživačív |
first_indexed |
2023-10-18T17:16:28Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:16:28Z |
_version_ |
1796141115679703040 |