2025-02-22T10:44:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24349%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:44:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24349%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:44:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:44:58-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2009
|
Series: | Культура народов Причерноморья |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24349 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-24349 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-243492011-07-13T12:11:11Z Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу Давида, З.Й. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ 2009 Article Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу / З.Й. Давида // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 155. — С. 64-66. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24349 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Давида, З.Й. Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу Культура народов Причерноморья |
format |
Article |
author |
Давида, З.Й. |
author_facet |
Давида, З.Й. |
author_sort |
Давида, З.Й. |
title |
Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу |
title_short |
Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу |
title_full |
Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу |
title_fullStr |
Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу |
title_full_unstemmed |
Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу |
title_sort |
формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24349 |
citation_txt |
Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу / З.Й. Давида // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 155. — С. 64-66. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT davidazj formuvannâmarketingovoístrategíírozvitkudlâpídpriêmstvgírničovidobuvnogokompleksu |
first_indexed |
2023-10-18T17:16:44Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:16:44Z |
_version_ |
1796141126903660544 |