2025-02-22T10:44:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24349%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:44:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-24349%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:44:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:44:58-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Давида, З.Й.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2009
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24349
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-24349
record_format dspace
spelling irk-123456789-243492011-07-13T12:11:11Z Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу Давида, З.Й. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ 2009 Article Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу / З.Й. Давида // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 155. — С. 64-66. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24349 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Давида, З.Й.
Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
Культура народов Причерноморья
format Article
author Давида, З.Й.
author_facet Давида, З.Й.
author_sort Давида, З.Й.
title Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
title_short Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
title_full Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
title_fullStr Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
title_full_unstemmed Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
title_sort формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2009
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24349
citation_txt Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу / З.Й. Давида // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 155. — С. 64-66. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT davidazj formuvannâmarketingovoístrategíírozvitkudlâpídpriêmstvgírničovidobuvnogokompleksu
first_indexed 2023-10-18T17:16:44Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:44Z
_version_ 1796141126903660544