Психологічні аспекти політичного рекламування

Розглянуто особливості політичного рекламування. Особливу увагу приділено аналізу психологічних аспектів політичної реклами, розглянуто проблеми рекламної практики, визначено основні види політичної реклами, способи та методи впливу на потенційних виборців. З’ясовуються тенденції вик...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут народознавства НАН України
Дата:2007
Автор: Лютко, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут народознавства НАН України 2007
Назва видання:Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25353
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Психологічні аспекти політичного рекламування / Н. Лютко // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку: Зб. наук. пр. — Львів, 2007. — Вип. 19 — С. 113-119. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси