Виборчі списки як індикатор внутрішньопартійної комунікації (на прикладі виборчої кампанії 2006 року)
Проаналізовано процес формування партійних списків до парламенту та органів місцевого самоврядування тих політичних сил, що в результаті виборів 26 березня 2006 року потрапили до парламенту; сам партійний список визначено як складову внутрішньопартійної комунікації....
Збережено в:
Видавець: | Інститут народознавства НАН України |
---|---|
Дата: | 2009 |
Автор: | Шиманова, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут народознавства НАН України
2009
|
Назва видання: | Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25722 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Виборчі списки як індикатор внутрішньопартійної комунікації (на прикладі виборчої кампанії 2006 року) / О. Шиманова // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку: Зб. наук. пр. — Львів, 2008. — Вип. 21 — С. 180-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Теоретичні основи дослідження політичної комунікації
за авторством: Шиманова, О.
Опубліковано: (2007) -
Порівняльний аналіз основних виборчих систем: проблема вибору оптимальної моделі виборчої системи для України у плані дотримання демократичних принципів виборів
за авторством: Бучин, М., та інші
Опубліковано: (2009) -
Стратегії політичних сил на парламентських виборах 2006 року
за авторством: Петров, О.
Опубліковано: (2006) -
Філософсько-методологічні засади дослідження категорій “національного інтересу” та “зовнішньополітичної цілі” (на прикладі зовнішньої політики України)
за авторством: Ярошко, О.
Опубліковано: (2008) -
Геополітичний вимір президентських виборів 2004 року. Спроба політологічного аналізу
за авторством: Рудич, Ф.
Опубліковано: (2005)