Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій

Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелекту...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2010
Автор: Тимошенко, О.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Філософські обрії
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелектуального та професійного зро-стання особистості, а розвинений інтелект — передумовою успішного навчання.