Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій

Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелекту...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Тимошенко, О.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Філософські обрії
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-25929
record_format dspace
spelling irk-123456789-259292011-08-20T12:19:11Z Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій Тимошенко, О.І. Філософія освіти Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелектуального та професійного зро-стання особистості, а розвинений інтелект — передумовою успішного навчання. Современные научные инновации рассматриваются как технологи интенсификации образования, которое осуществляется не сколько за счет увеличения знаний , сколько за счет активации и мотивации самостоятельной познавательной деятельности. Активная самостоятельная познавательная деятельность в них выступает движущей силой интеллектуального и профессионального роста личности, а развитый интеллект — предисловие успешного образования. Modern educational innovations are shown as the technologies of educational intensifiesfulfilled not only by means of knowledge also by means of activeness and motivationof self creating and self educational activity. Active self educational creativity is given as the powerful force of intellectual and professional growth of the personality and the developed intellect is shown as the first stage of successful studying. 2010 Article Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 2075–1443 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929 uk Філософські обрії Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Філософія освіти
Філософія освіти
spellingShingle Філософія освіти
Філософія освіти
Тимошенко, О.І.
Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
Філософські обрії
description Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелектуального та професійного зро-стання особистості, а розвинений інтелект — передумовою успішного навчання.
format Article
author Тимошенко, О.І.
author_facet Тимошенко, О.І.
author_sort Тимошенко, О.І.
title Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
title_short Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
title_full Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
title_fullStr Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
title_full_unstemmed Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
title_sort інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
publisher Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2010
topic_facet Філософія освіти
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929
citation_txt Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Філософські обрії
work_keys_str_mv AT timošenkooí íntelektualʹnotvorčasutʹosvítníhínnovacíj
first_indexed 2023-10-18T17:20:39Z
last_indexed 2023-10-18T17:20:39Z
_version_ 1796141292732809216