Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелекту...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Філософські обрії |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-25929 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-259292011-08-20T12:19:11Z Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій Тимошенко, О.І. Філософія освіти Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелектуального та професійного зро-стання особистості, а розвинений інтелект — передумовою успішного навчання. Современные научные инновации рассматриваются как технологи интенсификации образования, которое осуществляется не сколько за счет увеличения знаний , сколько за счет активации и мотивации самостоятельной познавательной деятельности. Активная самостоятельная познавательная деятельность в них выступает движущей силой интеллектуального и профессионального роста личности, а развитый интеллект — предисловие успешного образования. Modern educational innovations are shown as the technologies of educational intensifiesfulfilled not only by means of knowledge also by means of activeness and motivationof self creating and self educational activity. Active self educational creativity is given as the powerful force of intellectual and professional growth of the personality and the developed intellect is shown as the first stage of successful studying. 2010 Article Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 2075–1443 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929 uk Філософські обрії Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Філософія освіти Філософія освіти |
spellingShingle |
Філософія освіти Філософія освіти Тимошенко, О.І. Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій Філософські обрії |
description |
Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелектуального та професійного зро-стання особистості, а розвинений інтелект — передумовою успішного навчання. |
format |
Article |
author |
Тимошенко, О.І. |
author_facet |
Тимошенко, О.І. |
author_sort |
Тимошенко, О.І. |
title |
Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій |
title_short |
Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій |
title_full |
Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій |
title_fullStr |
Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій |
title_full_unstemmed |
Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій |
title_sort |
інтелектуально-творча суть освітніх інновацій |
publisher |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Філософія освіти |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929 |
citation_txt |
Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Філософські обрії |
work_keys_str_mv |
AT timošenkooí íntelektualʹnotvorčasutʹosvítníhínnovacíj |
first_indexed |
2023-10-18T17:20:39Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:20:39Z |
_version_ |
1796141292732809216 |