Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелекту...
Збережено в:
Видавець: | Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Автор: | Тимошенко, О.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Філософські обрії |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Філософсько-теоретичні засади в навчальній системі єпископальних шкіл та шкільного театру доби Средньовіччя
за авторством: Цебрій, І.
Опубліковано: (2008) -
Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання
за авторством: Базалук, О.О.
Опубліковано: (2010) -
Глобалізаційні виклики життєвотворчій функції освіти
за авторством: Джура, О.Д.
Опубліковано: (2009) -
Роль самостійної роботи студентів в умовах застосування інформаційних технологій у контексті вимог Болонського процесу
за авторством: Чертата, Л.
Опубліковано: (2007) -
Інноваційний характер сучасної освіти
за авторством: Бойко, А.
Опубліковано: (2008)