Про значущість гуманітарної освіти в Україні
Процес дегуманітаризації вищої освіти в Україні може перетворитися із формального в реальний. Така стратегічна політика неминуче приведе до формування технократичного мислення у молоді, а у майбутньому до автократизму, тоталітаризму, антидемократичному способу життя та вульгаризації національних цін...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Філософські обрії |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25934 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Про значущість гуманітарної освіти в Україні / П.А. Кравченко, Є.І. Андрос // Філософські обрії. — 2010. — № 24. — С. 66-79. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-25934 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-259342011-08-20T12:07:55Z Про значущість гуманітарної освіти в Україні Кравченко, П.А. Андрос, Є.І. Соціальна філософія та філософія історії Процес дегуманітаризації вищої освіти в Україні може перетворитися із формального в реальний. Така стратегічна політика неминуче приведе до формування технократичного мислення у молоді, а у майбутньому до автократизму, тоталітаризму, антидемократичному способу життя та вульгаризації національних цінностей. Яскраві приклади — фашистська Німеччина, сталінізм, маоїзм, радянський тоталітаризм. Процесс дегуманитаризации высшего образования в Украине может превратиться из формального в реальный. Такая стратегическая политика неизбежно приведет к формированию технократичного мышления в молодёжи, а в будущемк автократизму, тоталитаризму, антидемократическому образу жизни и вульгаризации национальных ценностей. Яркие примеры — фашистская Германия, сталинизм, маоизм, советский тоталитаризм. The process of dehumanitarization of education in Ukraine and its changing from formal into real one is considered in the article. The strategy can lead to the formation of technocratic youth’s mind, and in the future — to autocratism, totalitarism, anti-democratic way of life and vulgarization of national values. The bright examples are fascism in Germany, Stalinism, Maoism and Soviet totalitarism. 2010 Article Про значущість гуманітарної освіти в Україні / П.А. Кравченко, Є.І. Андрос // Філософські обрії. — 2010. — № 24. — С. 66-79. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 2075–1443 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25934 uk Філософські обрії Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Соціальна філософія та філософія історії Соціальна філософія та філософія історії |
spellingShingle |
Соціальна філософія та філософія історії Соціальна філософія та філософія історії Кравченко, П.А. Андрос, Є.І. Про значущість гуманітарної освіти в Україні Філософські обрії |
description |
Процес дегуманітаризації вищої освіти в Україні може перетворитися із формального в реальний. Така стратегічна політика неминуче приведе до формування технократичного мислення у молоді, а у майбутньому до автократизму, тоталітаризму, антидемократичному способу життя та вульгаризації національних цінностей. Яскраві приклади — фашистська Німеччина, сталінізм, маоїзм, радянський тоталітаризм. |
format |
Article |
author |
Кравченко, П.А. Андрос, Є.І. |
author_facet |
Кравченко, П.А. Андрос, Є.І. |
author_sort |
Кравченко, П.А. |
title |
Про значущість гуманітарної освіти в Україні |
title_short |
Про значущість гуманітарної освіти в Україні |
title_full |
Про значущість гуманітарної освіти в Україні |
title_fullStr |
Про значущість гуманітарної освіти в Україні |
title_full_unstemmed |
Про значущість гуманітарної освіти в Україні |
title_sort |
про значущість гуманітарної освіти в україні |
publisher |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Соціальна філософія та філософія історії |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25934 |
citation_txt |
Про значущість гуманітарної освіти в Україні / П.А. Кравченко, Є.І. Андрос // Філософські обрії. — 2010. — № 24. — С. 66-79. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Філософські обрії |
work_keys_str_mv |
AT kravčenkopa proznačuŝístʹgumanítarnoíosvítivukraíní AT androsêí proznačuŝístʹgumanítarnoíosvítivukraíní |
first_indexed |
2023-10-18T17:20:40Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:20:40Z |
_version_ |
1796141293155385344 |