Методичні особливості сутності, поняття і характерних рис туристичного підприємства
Розглянуто термінологічний апарат підприємства, сутність та характерні риси туристичного підприємства. Запропоновано поняття «туристичне підприємство», що враховує уточнення та доповнення до цього терміна. ----------...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Балашова, Р.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2611 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методичні особливості сутності, поняття і характерних рис туристичного підприємства / Р.І. Балашова // Економіка пром-сті. — 2008. — № 3. — С. 38-47. — Бібліогр.: 25 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Особливості впливу змін підприємства на його вартість
за авторством: Воронков, Д.К.
Опубліковано: (2008) -
Гносеологія поняття “ринок праці”
за авторством: Кратт, О.А., та інші
Опубліковано: (2007) -
Оцінка техніко-технологічного потенціалу високотехнологічного підприємства
за авторством: Євдокимов, Ф.І., та інші
Опубліковано: (2005) -
Стратегія розвитку світового ПЕК та його регіональні особливості
за авторством: Бурлака, В.Г., та інші
Опубліковано: (2011) -
Особливості методології дослідження фінансових потоків підприємств: неокласика чи інституціоналізм?
за авторством: Єрмошкіна, О.В.
Опубліковано: (2009)