Ефективність використання марочного капіталу
Визначено сутність поняття "марочний капітал"; розкрито зміст бенчмаркінгу як методу оцінки ефективності управління; розроблено методику оцінки ефективності управління марочним капіталом на основі концепції бенчмаркінгу. ----------...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Кендюхов, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2619 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Ефективність використання марочного капіталу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2008. — № 3. — С. 96-103. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Вплив стимулювання праці на ефективність підприємства
за авторством: Смирнова, І.І.
Опубліковано: (2008) -
Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України
за авторством: Лазуткіна, А.В.
Опубліковано: (2011) -
Аналіз ефективності використання оборотних коштів на підприємстві
за авторством: Єропутова, О.О.
Опубліковано: (2007) -
Використання аналізу стратегічного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами промислових підприємств
за авторством: Гришко, Н.В.
Опубліковано: (2009) -
Методологічні засади використання кон'юктурних обстежень для аналізу стану корпоративного управління на промислових підприємствах
за авторством: Пугачова, М.В.
Опубліковано: (2007)