Інноватори суспільства знань (Ціннісно-мотиваційний вектор підготовки знаннєвого працівника в контексті інтенсифікації інноваційного розвитку)

У статті розглянуто об’єктивні та суб’єктивні чинники, які впливають на формування ціннісно-мо тиваційного вектора підготовки знаннєвого працівника. Узагальнено результати міжнародного со ціо логічного дослідження і експертного опитування щодо сприйняття респондентами новацій, оцінення ними якості н...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Вовканич, С., Андрусишин, Н., Риндзак, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2009
Назва видання:Вісник НАН України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26493
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інноватори суспільства знань (Ціннісно-мотиваційний вектор підготовки знаннєвого працівника в контексті інтенсифікації інноваційного розвитку) / С. Вовканич, Н. Андрусишин, О. Риндзак // Вісн. НАН України. — 2009. — № 10. — С. 36-45. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглянуто об’єктивні та суб’єктивні чинники, які впливають на формування ціннісно-мо тиваційного вектора підготовки знаннєвого працівника. Узагальнено результати міжнародного со ціо логічного дослідження і експертного опитування щодо сприйняття респондентами новацій, оцінення ними якості набутих знань і мотивації творчої праці в Україні.