Інноватори суспільства знань (Ціннісно-мотиваційний вектор підготовки знаннєвого працівника в контексті інтенсифікації інноваційного розвитку)
У статті розглянуто об’єктивні та суб’єктивні чинники, які впливають на формування ціннісно-мо тиваційного вектора підготовки знаннєвого працівника. Узагальнено результати міжнародного со ціо логічного дослідження і експертного опитування щодо сприйняття респондентами новацій, оцінення ними якості н...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2009
|
Назва видання: | Вісник НАН України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26493 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інноватори суспільства знань (Ціннісно-мотиваційний вектор підготовки знаннєвого працівника в контексті інтенсифікації інноваційного розвитку) / С. Вовканич, Н. Андрусишин, О. Риндзак // Вісн. НАН України. — 2009. — № 10. — С. 36-45. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглянуто об’єктивні та суб’єктивні чинники, які впливають на формування ціннісно-мо тиваційного вектора підготовки знаннєвого працівника. Узагальнено результати міжнародного со ціо логічного дослідження і експертного опитування щодо сприйняття респондентами новацій, оцінення ними якості набутих знань і мотивації творчої праці в Україні. |
---|