Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід

В статті визначається, описується та аналізується позитивний досвід використання політичного маркетингу в практичній політичній діяльності.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Лікарчук, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2009
Назва видання:Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26649
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід / Н.В. Лікарчук // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2009. — Вип. 17. — С. 168-175. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-26649
record_format dspace
spelling irk-123456789-266492013-02-13T03:33:32Z Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід Лікарчук, Н.В. В статті визначається, описується та аналізується позитивний досвід використання політичного маркетингу в практичній політичній діяльності. 2009 Article Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід / Н.В. Лікарчук // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2009. — Вип. 17. — С. 168-175. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. 1810-5270 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26649 uk Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В статті визначається, описується та аналізується позитивний досвід використання політичного маркетингу в практичній політичній діяльності.
format Article
author Лікарчук, Н.В.
spellingShingle Лікарчук, Н.В.
Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
author_facet Лікарчук, Н.В.
author_sort Лікарчук, Н.В.
title Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
title_short Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
title_full Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
title_fullStr Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
title_full_unstemmed Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
title_sort вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2009
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26649
citation_txt Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід / Н.В. Лікарчук // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2009. — Вип. 17. — С. 168-175. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.
series Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
work_keys_str_mv AT líkarčuknv vplivpolítičnogomarketingunapolítičnijprocespozitivnijdosvíd
first_indexed 2023-10-18T17:22:44Z
last_indexed 2023-10-18T17:22:44Z
_version_ 1796141382401785856