Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
В статті визначається, описується та аналізується позитивний досвід використання політичного маркетингу в практичній політичній діяльності.
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2009
|
Назва видання: | Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26649 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід / Н.В. Лікарчук // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2009. — Вип. 17. — С. 168-175. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-26649 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-266492013-02-13T03:33:32Z Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід Лікарчук, Н.В. В статті визначається, описується та аналізується позитивний досвід використання політичного маркетингу в практичній політичній діяльності. 2009 Article Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід / Н.В. Лікарчук // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2009. — Вип. 17. — С. 168-175. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. 1810-5270 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26649 uk Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
В статті визначається, описується та аналізується позитивний
досвід використання політичного маркетингу в практичній політичній
діяльності. |
format |
Article |
author |
Лікарчук, Н.В. |
spellingShingle |
Лікарчук, Н.В. Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї |
author_facet |
Лікарчук, Н.В. |
author_sort |
Лікарчук, Н.В. |
title |
Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід |
title_short |
Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід |
title_full |
Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід |
title_fullStr |
Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід |
title_full_unstemmed |
Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід |
title_sort |
вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід |
publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
publishDate |
2009 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26649 |
citation_txt |
Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід / Н.В. Лікарчук // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2009. — Вип. 17. — С. 168-175. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
series |
Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї |
work_keys_str_mv |
AT líkarčuknv vplivpolítičnogomarketingunapolítičnijprocespozitivnijdosvíd |
first_indexed |
2023-10-18T17:22:44Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:22:44Z |
_version_ |
1796141382401785856 |