Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу
У статті розглядається вплив технологічного підходу на політичну сферу. Акцентується увага на визначенні поняття та структури партійного бренда, його вплив на технологізацію політичного процесу....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Хорішко, Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2010
|
Назва видання: | Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26803 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу / Л. Хорішко // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 169-177. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Розвиток суспільно-політичного процесу на Волині в період незалежності
за авторством: Троценко, В., та інші
Опубліковано: (2011) -
Чутка як інструмент політичного маніпулювання
за авторством: Бойко, О.
Опубліковано: (2011) -
Виникнення політичного екстремізму: проблема визначення причин
за авторством: Петренко, Б.
Опубліковано: (2011) -
Гендерна культура як фактор розвитку сучасного українського парламентаризму
за авторством: Погорєлова, А.
Опубліковано: (2010) -
Громадянська активність як основа формування громадянського суспільства
за авторством: Остапенко, М.
Опубліковано: (2011)