Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу

У статті розглянуто специфіку інформаційно-комунікативного аспекту в політичному маркетингу, проаналізовано основні види політичної комунікації. Визначено особливості паблік рілейшнз як одного з основних видів політичної комунікації....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Темерівський, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2011
Назва видання:Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26842
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу / В. Темерівський // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2011. — Вип. 22. — С. 95-105. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-26842
record_format dspace
spelling irk-123456789-268422011-09-08T12:50:33Z Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу Темерівський, В. Теорія та історія політики У статті розглянуто специфіку інформаційно-комунікативного аспекту в політичному маркетингу, проаналізовано основні види політичної комунікації. Визначено особливості паблік рілейшнз як одного з основних видів політичної комунікації. The article deals with the specification of informative and communicative aspect in political marketing, the principle aspects of political communication have been analysed. The peculiarities of public relations have been determined as the main type of political communication. 2011 Article Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу / В. Темерівський // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2011. — Вип. 22. — С. 95-105. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1810-5270 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26842 32.019.51 uk Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Теорія та історія політики
Теорія та історія політики
spellingShingle Теорія та історія політики
Теорія та історія політики
Темерівський, В.
Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу
Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
description У статті розглянуто специфіку інформаційно-комунікативного аспекту в політичному маркетингу, проаналізовано основні види політичної комунікації. Визначено особливості паблік рілейшнз як одного з основних видів політичної комунікації.
format Article
author Темерівський, В.
author_facet Темерівський, В.
author_sort Темерівський, В.
title Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу
title_short Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу
title_full Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу
title_fullStr Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу
title_full_unstemmed Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу
title_sort інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2011
topic_facet Теорія та історія політики
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26842
citation_txt Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу / В. Темерівський // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2011. — Вип. 22. — С. 95-105. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
work_keys_str_mv AT temerívsʹkijv ínformacíjnokomuníkativnijaspektpolítičnogomarketingu
first_indexed 2023-10-18T17:22:31Z
last_indexed 2023-10-18T17:22:31Z
_version_ 1796141373006544896