Крымскотатарские цыгане «чингенелер» глазами путешественников ХVІ–ХІХ вв., в контексте эволюции крымскотатарской народной музыки
В статті зазначається, що в досліджуваний періодна Кримському півострові традиційно найкращими музиками були кримськотатарські цигани– мусульмани. Найбільшециган мешкало в Гезлевета Кефе– османо-татарських портахКриму, куди вони могли прибувати морським шляхом з Османської імперії. Зазначено ная...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України
2008
|
Назва видання: | Науковi записки. Збiрник праць молодих вчених та аспiрантiв |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26942 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Крымскотатарские цыгане «чингенелер» глазами путешественников ХVІ–ХІХ вв., в контексте эволюции крымскотатарской народной музыки / И. Заатов // Науковi записки. Збiрник праць молодих вчених та аспiрантiв. — Т. 15. — К., 2008.— С. 171-188. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | В статті зазначається, що в досліджуваний періодна Кримському півострові
традиційно найкращими музиками були кримськотатарські цигани– мусульмани.
Найбільшециган мешкало в Гезлевета Кефе– османо-татарських портахКриму,
куди вони могли прибувати морським шляхом з Османської імперії. Зазначено
наявність в описах мандрівників згадок про кілька підгруп циган на півострові та
їхні етнокультурні відмінності. Здійснено джерелознавчий аналіз серії графічних робіт
з натури (1837 р.) французаРаффе, 11 з яких зображували сцениз життя кримських
циган, зокрема
три кримськотатарсько-циганські оркестри. |
---|