2025-02-23T03:29:52-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-2705%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:29:52-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-2705%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:29:52-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T03:29:52-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Особливості банківського маркетингу в Україні

Досліджено організаційно-економічні проблеми маркетингової діяльності українських банків в умовах становлення ринкового механізму, проаналізовано сутність і визначено стратегії маркетингової діяльності банків, обґрунтовано напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності. ----------...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Капралов, Р.О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2007
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2705
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-2705
record_format dspace
spelling irk-123456789-27052009-02-17T12:00:10Z Особливості банківського маркетингу в Україні Капралов, Р.О. Фінанси промисловості Досліджено організаційно-економічні проблеми маркетингової діяльності українських банків в умовах становлення ринкового механізму, проаналізовано сутність і визначено стратегії маркетингової діяльності банків, обґрунтовано напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності. ---------- Исследованы организационно-экономические проблемы маркетинговой деятельности украинских банков в условиях становления рыночного механизма, проанализирована сущность и определены стратегии маркетинговой деятельности банков, обоснованы направления повышения эффективности маркетинговой деятельности. ---------- Organizational and economic problems concerning marketing activity of Ukrainian banks under shaping market machanism are investigated. The essence is analyzed and strategies of marketing activity of banks are defined, as well as the ways are motivated to raise the efficiency of the marketing activity. ---------- 2007 Article Особливості банківського маркетингу в Україні / Р.О. Капралов // Економіка пром-сті. — 2007. — № 2. — С. 181-186. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2705 uk Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Фінанси промисловості
Фінанси промисловості
spellingShingle Фінанси промисловості
Фінанси промисловості
Капралов, Р.О.
Особливості банківського маркетингу в Україні
description Досліджено організаційно-економічні проблеми маркетингової діяльності українських банків в умовах становлення ринкового механізму, проаналізовано сутність і визначено стратегії маркетингової діяльності банків, обґрунтовано напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності. ----------
format Article
author Капралов, Р.О.
author_facet Капралов, Р.О.
author_sort Капралов, Р.О.
title Особливості банківського маркетингу в Україні
title_short Особливості банківського маркетингу в Україні
title_full Особливості банківського маркетингу в Україні
title_fullStr Особливості банківського маркетингу в Україні
title_full_unstemmed Особливості банківського маркетингу в Україні
title_sort особливості банківського маркетингу в україні
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2007
topic_facet Фінанси промисловості
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2705
citation_txt Особливості банківського маркетингу в Україні / Р.О. Капралов // Економіка пром-сті. — 2007. — № 2. — С. 181-186. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT kapralovro osoblivostíbankívsʹkogomarketinguvukraíní
first_indexed 2023-03-24T08:25:39Z
last_indexed 2023-03-24T08:25:39Z
_version_ 1796139012793040896