Особливості банківського маркетингу в Україні
Досліджено організаційно-економічні проблеми маркетингової діяльності українських банків в умовах становлення ринкового механізму, проаналізовано сутність і визначено стратегії маркетингової діяльності банків, обґрунтовано напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності. ----------...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Капралов, Р.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2705 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості банківського маркетингу в Україні / Р.О. Капралов // Економіка пром-сті. — 2007. — № 2. — С. 181-186. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Проблемні аспекти використання міжнародних стандартів аудиту в Україні
за авторством: Веріга, Г.В., та інші
Опубліковано: (2010) -
Особливості мотивації та стимулювання праці на підприємстві
за авторством: Семенов, А.Г.
Опубліковано: (2007) -
Особенности использования оборотных средств в ОАО «Запорожтрансформатор»
за авторством: Севастьянов, Р.В.
Опубліковано: (2004) -
Управління залученням коштів і його влив на конкурентні переваги машинобудівних підприємств
за авторством: Партин, Г.О., та інші
Опубліковано: (2011) -
Анализ влияния теории информационных каскадов и стадного поведения агентов на формирование финансовых пузырей
за авторством: Лепа, Р.Н., та інші
Опубліковано: (2011)