Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг
Запропоновано методику оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг на основі комплексного підходу, що передбачає аналіз системи економічних, організаційних, маркетингових показників і рівня ризику каналу. Ключові слова: методика, оцінка, дистанційний канал збуту, банк, маркети...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27065 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг / В.Г. Прушківський, Г.В. Козицька // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 203-209. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |