Модель емпіричного дослідження на тему «Ставлення населення до реклами»

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
Дата:2010
Автор: Оленич, А.К.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України 2010
Назва видання:Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27119
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Модель емпіричного дослідження на тему «Ставлення населення до реклами» / А.К. Оленич // Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є. Пухова НАН України, 2010. — Вип. 55. — С. 76-80. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine