Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда. ----------...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-2716 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-27162009-02-17T12:00:34Z Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях Ягельська, К.Ю. НТП та організація виробництва Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда. ---------- Рассмотрены разные подходы к обособлению и определению составных элементов бизнес-коммуникаций; выделены и сгруппированы основные характерные признаки отделяемых элементов; предложено дифференцировать такие понятия, как паблисити и пропаганда. ---------- Various approaches to separation and determination of component elements of business communications are considered; main specific signs of separatable elements are distinguished and groupped; such notions as publicity and propaganda are offered to be differentiated. ----------- 2007 Article Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716 uk Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва |
spellingShingle |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва Ягельська, К.Ю. Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях |
description |
Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда.
---------- |
format |
Article |
author |
Ягельська, К.Ю. |
author_facet |
Ягельська, К.Ю. |
author_sort |
Ягельська, К.Ю. |
title |
Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях |
title_short |
Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях |
title_full |
Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях |
title_fullStr |
Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях |
title_full_unstemmed |
Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях |
title_sort |
місце та роль pr у бізнес-комунікаціях |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
НТП та організація виробництва |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716 |
citation_txt |
Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
work_keys_str_mv |
AT âgelʹsʹkakû míscetarolʹprubízneskomuníkacíâh |
first_indexed |
2023-03-24T08:25:41Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:25:41Z |
_version_ |
1796139013956960256 |