Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях

Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда. ----------...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Ягельська, К.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-2716
record_format dspace
spelling irk-123456789-27162009-02-17T12:00:34Z Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях Ягельська, К.Ю. НТП та організація виробництва Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда. ---------- Рассмотрены разные подходы к обособлению и определению составных элементов бизнес-коммуникаций; выделены и сгруппированы основные характерные признаки отделяемых элементов; предложено дифференцировать такие понятия, как паблисити и пропаганда. ---------- Various approaches to separation and determination of component elements of business communications are considered; main specific signs of separatable elements are distinguished and groupped; such notions as publicity and propaganda are offered to be differentiated. ----------- 2007 Article Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716 uk Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
spellingShingle НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
Ягельська, К.Ю.
Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
description Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда. ----------
format Article
author Ягельська, К.Ю.
author_facet Ягельська, К.Ю.
author_sort Ягельська, К.Ю.
title Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
title_short Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
title_full Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
title_fullStr Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
title_full_unstemmed Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
title_sort місце та роль pr у бізнес-комунікаціях
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2007
topic_facet НТП та організація виробництва
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716
citation_txt Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT âgelʹsʹkakû míscetarolʹprubízneskomuníkacíâh
first_indexed 2023-03-24T08:25:41Z
last_indexed 2023-03-24T08:25:41Z
_version_ 1796139013956960256