Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда. ----------...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Ягельська, К.Ю. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Роль бізнес-моделювання у побудові систем управлінського обліку
за авторством: Поздняков, С.В.
Опубліковано: (2005) -
Роль кластерів у підвищенні міжнародної конкурентоспроможності регіону
за авторством: Єрмакова, О.А.
Опубліковано: (2009) -
Роль малозатратной модернизации в продлении ресурса оборудования предприятий водохозяйственного комплекса
за авторством: Васильев, А.И., та інші
Опубліковано: (2006) -
Аналіз та розробка методики розрахунку витрат на підготовку спеціаліста у сфері цивільного захисту у ВНЗ МНС України
за авторством: Куценко, М.А.
Опубліковано: (2011) -
Інформаційний ресурс у контексті теорії факторів виробництва
за авторством: Коваленко, Ю.О.
Опубліковано: (2011)