Модель оценки конкурентоспособности предприятий туристического бизнеса с использованием рефлексивного подхода

Розроблено методичні положення, що базуються на рефлексивному підході. Проведена їх формалізація до рівня практично реалізуючої моделі оцінки конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. ----------...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Лепа, Р.Н., Градинарова, А.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2006
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2726
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Модель оценки конкурентоспособности предприятий туристического бизнеса с использованием рефлексивного подхода / Р.Н. Лепа, А.А. Градинарова // Економіка пром-сті. — 2006. — № 1. — С. 100-108. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine