Маніпуляція в телефонному консультуванні

Розглянуто зміст та особливості маніпулятивного впливу, до яких належать прихованість мети та засобів маніпулянта і прийняття адресатом на себе відповідальності за події. Проаналізовано причини усвідомлюваного та неусвідомлюваного суб’єктом маніпулювання. Розкрито специфіку маніпулятивного впливу в...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Карковська, Р.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Західний науковий центр НАН України і МОН України 2010
Назва видання:Соціогуманітарні проблеми людини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27361
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маніпуляція в телефонному консультуванні / Р. Карковська // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2010. — № 5. — С. 201-208. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-27361
record_format dspace
spelling irk-123456789-273612011-10-04T12:13:41Z Маніпуляція в телефонному консультуванні Карковська, Р. Психологічне здоров’я особи і суспільства Розглянуто зміст та особливості маніпулятивного впливу, до яких належать прихованість мети та засобів маніпулянта і прийняття адресатом на себе відповідальності за події. Проаналізовано причини усвідомлюваного та неусвідомлюваного суб’єктом маніпулювання. Розкрито специфіку маніпулятивного впливу в телефонному консультуванні. Вивчено основні типологічні особливості абонентів, які маніпулюють під час телефонного діалогу. Подано аналіз доступних консультанту телефону довіри способів пасивного та активного захисту від маніпуляції абонентів. Розглянуто особливості прихованого впливу, який здійснює консультант на абонента через використання в діалозі навичок активного слухання. Обґрунтовано неприпустимість використання консультантом телефону довіри контрманіпуляції як форми активного захисту від прихованого впливу абонента. Contents and features of manipulating infl uence, to which belong hidden aims and facilities of manipulator and acceptance by an addressee the responsibility for that which takes place, are considered in the article. Reasons of realization by the subject of infl uence realized and unrealized manipulation are analysed. The specifi city of manipulating infl uence is exposed in the telephone advising. The basic typology features of subscribers, which manipulate during a telephone dialogue, are analysed. The analysis of accessible to the consultant of telephone of trust methods of the passive and active protecting from manipulating infl uence of subscribers is carried out. The features of the hidden infl uence which the consultant carries out on a subscriber through the use in the dialogue the skills of active listening are considered. Impermissibility of the use by the consultant of telephone of trust the reverse manipulation as a form of active protection against the hidden infl uence of subscriber is considered. 2010 Article Маніпуляція в телефонному консультуванні / Р. Карковська // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2010. — № 5. — С. 201-208. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. XXXX-0078 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27361 159.98 uk Соціогуманітарні проблеми людини Західний науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Психологічне здоров’я особи і суспільства
Психологічне здоров’я особи і суспільства
spellingShingle Психологічне здоров’я особи і суспільства
Психологічне здоров’я особи і суспільства
Карковська, Р.
Маніпуляція в телефонному консультуванні
Соціогуманітарні проблеми людини
description Розглянуто зміст та особливості маніпулятивного впливу, до яких належать прихованість мети та засобів маніпулянта і прийняття адресатом на себе відповідальності за події. Проаналізовано причини усвідомлюваного та неусвідомлюваного суб’єктом маніпулювання. Розкрито специфіку маніпулятивного впливу в телефонному консультуванні. Вивчено основні типологічні особливості абонентів, які маніпулюють під час телефонного діалогу. Подано аналіз доступних консультанту телефону довіри способів пасивного та активного захисту від маніпуляції абонентів. Розглянуто особливості прихованого впливу, який здійснює консультант на абонента через використання в діалозі навичок активного слухання. Обґрунтовано неприпустимість використання консультантом телефону довіри контрманіпуляції як форми активного захисту від прихованого впливу абонента.
format Article
author Карковська, Р.
author_facet Карковська, Р.
author_sort Карковська, Р.
title Маніпуляція в телефонному консультуванні
title_short Маніпуляція в телефонному консультуванні
title_full Маніпуляція в телефонному консультуванні
title_fullStr Маніпуляція в телефонному консультуванні
title_full_unstemmed Маніпуляція в телефонному консультуванні
title_sort маніпуляція в телефонному консультуванні
publisher Західний науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2010
topic_facet Психологічне здоров’я особи і суспільства
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27361
citation_txt Маніпуляція в телефонному консультуванні / Р. Карковська // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2010. — № 5. — С. 201-208. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Соціогуманітарні проблеми людини
work_keys_str_mv AT karkovsʹkar manípulâcíâvtelefonnomukonsulʹtuvanní
first_indexed 2023-10-18T17:23:40Z
last_indexed 2023-10-18T17:23:40Z
_version_ 1796141423457730560