Три фактора успеха крупного бизнеса Украины на международном рынке
Досліджено три фактори успіху національного бізнесу на міжнародному ринку: людський, виробництва і фактор ринку. Роглянуто складові вартості циклу експлуатації виробів, які впливають на його конкурентоспроможність і вибір клієнтів на міжнародному ринку. ----------...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2007 |
Автор: | Саламатина, Л.Н. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2738 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Три фактора успеха крупного бизнеса Украины на международном рынке / Л.Н. Саламатина // Економіка пром-сті. — 2007. — № 2. — С. 64-68. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Регулирование цены на природный газ на конкурентном рынке в Украине
за авторством: Кордюкова, М.А.
Опубліковано: (2011) -
Интегрированные структуры бизнеса: сущность понятий и классификация
за авторством: Горбатов, В.М.
Опубліковано: (2006) -
Актуальные вопросы формирования и развития рекреационного потенциала Украины
за авторством: Саломатина, Л.Н.
Опубліковано: (2006) -
Валютно-финансовый механизм развития экономики Украины
за авторством: Кухарская, Н.А.
Опубліковано: (2009) -
Листинг ценных бумаг в целостном биржевом пространстве Украины
за авторством: Назарчук, М.И.
Опубліковано: (2005)