Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії

Зміст статті – це осмислення людини як центру політичного світу. Якщо говорити про соціокультурні підвалини цього процесу, то насамперед слід наголоси ти на ліберально-індивідуалістичних традиціях, витоки яких сягають часів первісного капіталізму, періоду ранніх буржу азних революцій, протестантсько...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Левенець, Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Західний науковий центр НАН України і МОН України 2010
Назва видання:Соціогуманітарні проблеми людини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27417
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії / Ю. Левенець // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2010. — № 4. — С. 129-142. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-27417
record_format dspace
spelling irk-123456789-274172011-10-06T12:12:01Z Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії Левенець, Ю. Політичні виміри свободи людини Зміст статті – це осмислення людини як центру політичного світу. Якщо говорити про соціокультурні підвалини цього процесу, то насамперед слід наголоси ти на ліберально-індивідуалістичних традиціях, витоки яких сягають часів первісного капіталізму, періоду ранніх буржу азних революцій, протестантської етики. У центрі цих про цесів, попри їх зовні масові прояви, перебувала людська сво бода як вища цінність і норма нового стилю життя, нової істо ричної формації. Витоки рефлексивної антропології фахівці вбачають у творах тих мислителів, які намагалися осягнути реальність людського, зумовленою самою людиною, а не Богом, приро дою чи суспільством. Істотний внесок у розробку антропологічної проблематики зробили Сенека, Паскаль, Кант, Сковорода. У XX столітті цю традицію продовжили Шелер, Фуко, Бердяєв та ін. A contents of the article is a comprehension of a person as the centre of the political world. If you talk about social and cultural foundations of this process, it should fi rst of all emphasize a liberal-individualistic tradition, the origins of which goes back to primitive capitalism, the bourgeois revolutions of the early period, the Protestant ethic. At the heart of these processes, despite their massive demonstration outside, was human freedom as higher value and norm of new lifestyles, new historical formation. Experts see the origins of refl exive anthropology in the works of those thinkers who tried to grasp the reality of human, caused by the man, not God, nature or society. Signifi cant contribution to the development of anthropological problem made Seneca, Pascal, Kant, etc. In the XX century this tradition continued Sheller, Foucault, Berdiayev and others. 2010 Article Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії / Ю. Левенець // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2010. — № 4. — С. 129-142. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. XXXX-0078 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27417 321.02:321.01 uk Соціогуманітарні проблеми людини Західний науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Політичні виміри свободи людини
Політичні виміри свободи людини
spellingShingle Політичні виміри свободи людини
Політичні виміри свободи людини
Левенець, Ю.
Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії
Соціогуманітарні проблеми людини
description Зміст статті – це осмислення людини як центру політичного світу. Якщо говорити про соціокультурні підвалини цього процесу, то насамперед слід наголоси ти на ліберально-індивідуалістичних традиціях, витоки яких сягають часів первісного капіталізму, періоду ранніх буржу азних революцій, протестантської етики. У центрі цих про цесів, попри їх зовні масові прояви, перебувала людська сво бода як вища цінність і норма нового стилю життя, нової істо ричної формації. Витоки рефлексивної антропології фахівці вбачають у творах тих мислителів, які намагалися осягнути реальність людського, зумовленою самою людиною, а не Богом, приро дою чи суспільством. Істотний внесок у розробку антропологічної проблематики зробили Сенека, Паскаль, Кант, Сковорода. У XX столітті цю традицію продовжили Шелер, Фуко, Бердяєв та ін.
format Article
author Левенець, Ю.
author_facet Левенець, Ю.
author_sort Левенець, Ю.
title Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії
title_short Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії
title_full Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії
title_fullStr Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії
title_full_unstemmed Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії
title_sort політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії
publisher Західний науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2010
topic_facet Політичні виміри свободи людини
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27417
citation_txt Політична антропологія як парадигма політико-філософської рефлексії / Ю. Левенець // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2010. — № 4. — С. 129-142. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.
series Соціогуманітарні проблеми людини
work_keys_str_mv AT levenecʹû polítičnaantropologíââkparadigmapolítikofílosofsʹkoírefleksíí
first_indexed 2023-10-18T17:23:48Z
last_indexed 2023-10-18T17:23:48Z
_version_ 1796141429568831488