Філософсько-світоглядні засади освіти України в умовах євроінтеграції
У статті досліджено трансформацію філософсько-світоглядних засад сучасної освіти на шляху до формування європейського освітнього простору. Євроінтеграція освіти України передбачає її культурну ренаціоналізацію та цивілізаційну модернізацію відповідно до європейських гуманістичних принципів. Гуманізм...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Західний науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Назва видання: | Соціогуманітарні проблеми людини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27509 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Філософсько-світоглядні засади освіти України в умовах євроінтеграції / Л. Рижак // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2005. — № 1. — С. 35-41. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті досліджено трансформацію філософсько-світоглядних засад сучасної освіти на шляху до формування європейського освітнього простору. Євроінтеграція освіти України передбачає її культурну ренаціоналізацію та цивілізаційну модернізацію відповідно до європейських гуманістичних принципів. Гуманізм європейської освіти представляє ступінь розвитку особистості, її вкоріненість у соціумі та культурі. |
---|