Вплив інвестиційної культури на формування ділової репутації підприємства

Розглянуто співвідношення ділової репутації та інвестиційної культури підприємства, зроблено висновок про їх тісний взаємозв’язок, який виявляється через динаміку різного роду рейтингових показників. ----------...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2007
Автор: Коренєв, Е.Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2753
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Вплив інвестиційної культури на формування ділової репутації підприємства / Е.Н. Коренєв // Економіка пром-сті. — 2007. — № 2. — С. 113-117. — Бібліогр.: 16 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси